Återupplivning

Efter kommentarer från okänd bloggläsare (Anna? Veronica? Rosanna?) och Frida skulle jag kanske göra ett försök att återuppliva den här bloggen... Jag hade tänkt skylla bristen på uppdateringar på tidsbrist men det stämmer ju faktiskt inte för de två första veckornas inaktivitet... Då slappade jag fortfarande hemma i Höör bara. Fast lite annat hanns med i slutet på lovet. Bl.a. träffade jag Malin för första gången på länge, vi tog en sväng till Malmö en dag. Sen åkte ju jag och Sofia till Stockholm. Vi lyckades pricka in typ vinterns kallaste helg men det blev trevligt ändå. Trots kylan traskade vi omkring rätt mycket, Stockholm är fint även på vintern! Helgens höjdpunkt blev nog guidningen på Stadshuset, det var intressant!

Den trettonde åkte jag tillbaka till Göteborg. Det var skönt att komma tillbaka! Det var även skönt att efter några dagar börja skolan, även om arbetsbelastningen blev lite väl stor lite väl snabbt... Men det är roliga kurser vi gör nu, framförallt en miljökurs, så det känns kul. Det känns kul att vara tillbaka med klasskompisarna oxå, vi har blivit ett roligt litet skolgäng!

Dessutom har vi satt igång med VIC-IACES så smått, det känns skoj det med! Nästa vecka kör vi förmodligen vårt första evenemang, det ska bli spännande!

Sen har det hänt annat roligt sen jag kom tillbaka oxå, men det kan jag nog inte skriva om här... inte än i alla fall...

Träningen har jag i alla fall kommit igång med oxå. Det känns skoj, måndagspassen är kalas! Det enda negativa är att denna låten är med i passet... och som den sätter sig på hjärnan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0