Jobb m.m.

Det blev jobb fyra dagar istället för två. Det gick rätt bra, speciellt med tanke på att jag knappt jobbar ensam så många dagar i rad på sommaren ens, och nu har jag varit ifrån det i typ åtta månader. Men jag klarade ut det mesta, behövde bara ringa chefen ett par gånger (hon ringde faktiskt mig fler!), klöddade bara till det ett par gånger och greps bara av panik en halv gång. Inte illa! Dessutom var det faktiskt riktigt roligt ibland, jag hade ju nästan bara snälla, tacksamma kunder.

Annars känns det bra att vara i Höör igen, har dock inte hunnit med så mycket annat än just jobb. Sofia och Zorro har jag hunnit träffa lite i alla fall, det har varit trevligt!

Imorgon kommer först Rasmus på förmiddagen och sen kommer hela gamla gänget (eller gängen; det blir ju både mitt "högstadiegäng" och mitt "gymnasiegäng") inklusive "bihangen" (som Rebecka så fint uttryckte det) på påskmiddag. Det ska bli himla roligt!


Kommentarer
Frida

Maria, hallå. Har bloggen dött?

2010-05-23 @ 18:26:18
Maria

Hmm, ja den har väl det, eller den ligger väl i koma snarare ... men nu i tentapluggstider får jag säkert tid att skriva nåt här snart :)

2010-05-23 @ 22:32:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0