Temaarbetet inskickat!

Mitt temaarbete, som skulle vara inskickat kl. 19.00 ikväll är, hör och häpna, redan inskickat! En helt timmes marginal, är det inte fantastiskt?! Nu återstår bara redovisningen imorgon, sen är det sommarlov! Nu låter det som att jag har haft en termin med jättemycket plugg eftersom jag längtar efter sommarlov, vilket jag ju inte alls haft, men skoluppgifterna har alltid hängt som ett "borde" över en. Så mycket till sommarlov blir det väl i och för sig inte, fjorton dagars ledighet och sen är det jobb i princip hela sommaren.

Igår, när jag förstod att jag nog hade rätt bra med tid kvar i alla fall, tog jag en paus när Kara bjöd in till filmkväll. Himla trevligt var det, alltid kul att få vara lite social när man har suttit och knapprat på datorn konstant i en vecka... Och filmen som vi såg var riktigt bra, Pojken i randig pyjamas hette den, kan rekommenderas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0