Oslipat

Sammanfattning av gårdagskvällen: En Sandra Ilar som var nästan lika underbart annorlunda som sist (och ja, jag tycker det är liiite coolt att jag har bloggat så mycket/länge att jag kan länka tillbaka till gamla inlägg i var och varannat inlägg), en norrländska som verkade drogad, en göteborgare som började med att skämta om hur knarkad föregående komiker var och därefter var riktigt rolig under hela sin stand-up, en Jesper Rönndahl som fick (oförtjänta) skratt av att bara säga "hejhej" men sedan fick många (mycket välförtjänta) skratt när han körde kvällens bästa stand-up som handlade om evolution och hans flickvän som var en amfibie (och nej, jag slutar aldrig ösa lovord över denna snubbe), en Kristoffer Appelqvist som var något av en besvikelse (dock med några guldkorn), en rolig konfrencier (som dock drog vissa icke-fungerande skämt lite väl långt), två komiker till som var rätt roliga men inte gjorde något större intryck på mig, en flaska gott vin och ett minst lika gott sällskap. Summan av kardemumman: Det lär helt klart bli fler besök på Oslipat!

Idag blir det familjeutflykt till Kastrup för att möta storebror (som varit i Indien i fem veckor) på flygplatsen och hinna umgås lite (läs: titta på medans han kränger en Whooper på BK=det första nötköttet han ätit på länge) innan han åker hem till Växjö.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0