Studentekonomin räddad!

Upptäckte idag att det finns ett WILLY:s på Hisingen, yay! Förvisso nästan fem km från min lägenhet, men det får gå.

Idag var första sommarlovsdagen, vilken jag började med att promenera med Sara igen, trevligttrevligt. När jag kom hem försökte jag sola eftersom jag lär vara blekare än de flesta då jag satt inne hela förra veckan. Men solen försvann rätt snabbt, typiskt nog. Så efter det blev jag väldigt rastlös och visste inte vad jag skulle göra. Allt det där som var så roligt att göra och nödvändigt att smita från skolarbetet för var inte lika roligt när man inte hade något att smita ifrån...

Så vad göra? Börja rota bland kassar och lådor på vinden och försöka hitta något att sälja på loppisen nästa helg! Sara föreslog nämligen att vi skulle hyra en plats på Esplanaden i Lund nästa lördag och sälja lite gamla grejer, och det lät ju som en bra ide´! Upptäckte idag att jag har en himla massa böcker i bra skick som jag hade kunnat sälja, hade ju varit skönt att bli av med lite dem och förhoppningsvis tjäna en slant på det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0