Ironiskt

För precis en månad sen kom jag hem från en intensiv reseledarkurs i Bad Gastein. På denna kursen hade jag kommit till insikten att reseledaryrket verkligen inte är någonting för mig, i själva verket kan jag nog räkna bort samtliga service yrken. Jag lärde mig även att "Learing by doing"-metoden nog inte är något för mig. Igår hade jag min första föreläsning i GIS, som kanske är mitt första steg bort från serviceyrkena och mot ingenjörsyrkena. Mitt främsta klagomål på föreläsningen? Att "Learning by doing" inte tilllämpades... isnt't it ironic?

...vilket får mig att tänka på den här låten, som i övrigt inte har något med saken att göra, men bra är den!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0