Random

Jag gick igenom mina mottagna filer på den här datorn idag, vilket är roligt eftersom allt är huller om buller och man hittar bilder som man helt glömt bort. Förrutom bilder på personer som man inte ens vet vem det är (eftersom kompisar skickat bilderna) hittade jag en del annat smått och gott.


Jag och Anna före utgång till Björket


Halloween 2007. Anledningen till att jag inte ser så utklädd ut är att min häxhatt blåste av på vägen till festen... dumma Växjöväder!


En viss flicka föddes tydligen kl. 11.04... En liten tjockis var jag visst!


82-års-kalas med jultema:)


Varför har jag den här bilden??


Födelsedagsfest hos Cattis


De flesta deltagarna i skrivarlägret Ord över Sundet. Sommaren 2004? Många inspirerande personer träffade man på det lägret!


Lärarna från samma läger. Jag kommer ihåg att jag undrade hur Vagn Steen (gubben i randig skjorta) skulle orka med lägret, 70+ som han var. Det visade sig att det var mer liv i den gubben än i de flesta jag träffat!


Arg lapp som vi fick på dörren till vårt rum första veckan på internatet i Wien. Vi hade det visst lite stökigt, vilket inte uppskattades av våra "Erzieherinnen". Vi tyckte den var rätt rolig och lät den sitta kvar under hela tiden vi bodde där:)


Storebror och jag lussar. För lääänge sedan.

Meningen med detta inlägg? Ingen aning...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0