Lägenhet!

Jag har flyt just nu, för en gångs skull! Förra veckan fick jag ju besked om både sommarjobb och skatteåterbäring, och idag fick jag veta att jag får lägenheten som jag sökt i Göteborg! Lägenheten ligger förvisso på Hisings Backa, vilket tydligen inte ska vara det bästa området, men planlösningen såg så fin ut att jag sökte ändå.

Bild från sgsstudentbostader.se

Sen ska man väl vara glad att man får lägenhet alls, och att ha det fixat redan nu känns extra skönt! Nu får jag flytta in redan den förste juli, gött!


Kommentarer
Frida

Ja, bra att få nåt alls... och det är säkert lugnt! Om inte annat har du ju tid på dig att söka nytt när du väl är där! Om du är där i sommar kommer jag och hälsar på :)

2009-04-27 @ 23:12:37
Maria

Precis, det blir säkert bra. Jag ska vara där så mycket jag hinner i sommar, har ju sommarjobb här nere, men när jag är där är du så välkommen så:)

2009-04-28 @ 10:09:32
URL: http://netia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0