Plugghelg

I helgen har jag varit duktig student och nästan bara ägnat mig åt just studierna... Vette tusan hur effektiv jag har varit, har jobbat på flera olika saker samtidigt, men en del har jag fått gjort i alla fall. Har varvat pluggandet med promenader runt sjön, har varit skönt att få röra på sig och prata av sig lite, och den rundan är ju så fin, kanske speciellt nu på hösten! Solen har tittat fram rätt mycket den senaste veckan, helt otroligt för att vara Växjö!

I lördags hade vi dessutom filmkväll, en tysk film blev det; Wer früher stirbt ist länger tod. Den var fin och rolig! Frida hade dessutom bakat smaskig kladdkaka, gottgott!

Imorgon har jag körlektion. Trodde jag. Det visade sig att jag hade kollat fel och att den egentligen var imorse, vilket min körlärare ringde och sa... så där gick 400 spänn åt helvete... klantigt värre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0