Höör igen

Efter fyra dagar i Växjö är jag tillbaka i Höör. Förra veckans slöhet har (nästan) kompenserats med effiktiviktet denna veckan. Nu i helgen ska jag försöka att lägga det andra skolarbetet åt sidan och koncentrera mig på uppsatsen, är viktigt att jag kommer igång på riktigt med den.

Veckans största överraskning kom i tisdags. Jag hade bett pappa luska ut om brossan var hemma tisdag- eller onsdagkväll eftersom jag tänkt överraska honom med en försenad födelsedagsbakelse och present. När jag fick svaret "möt Erik 15.45 vid Stadium imorgon" blev jag något besviken, så mycket till överraskning blev det... Jaja, det var rätt bra, hade ändå egentligen inte tid att baka tänkte jag och cyklade dit. Det visade sig visst att det inte var Erik som skulle bli överraskad utan jag, vi skulle köpa pjäxor till mig som för tidig födelsedagspresent! Skoj! Ett par salomon blev det, ska komma ihåg att ta med mig skidstrumpor tillbaka till Växjö så att jag kan klampa runt med pjäxorna i lägenheten och se om de sitter som de ska.

Blev förresten rätt besviken på hur de klippte ihop Robins-programmet som visades i fredags. Nervsången av Rönndahl och Svensson klipptes bort! Och en hel del annat roligt... menmen, kul att jag fick se det själv i alla fall!

I lördags var jag på bio med Zorro i Lund. Vi såg Låt den rätte komma in, den var rätt kass. Eller för att vara en sådan film var den väl rätt okej, men vampyrfilmer är verkligen inte min grej... redan efter tio minuter undrade jag varför jag över huvud taget hade satt mig i biosalongen. Jaja, det var skoj att träffa Zorro i alla fall! Ikväll blir det bio igen, Anna och jag ska se Patrik 1,5. Och imorgon kommer den egentliga anledningen till att jag åkt hem över helgen; Halloweenfest med tjejerna! Ska bli skitkul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0