'Cause I'm a klantarsel, yes I am

Klantan Maria slår till igen! Kände mig seg efter tentan idag så jag bestämde mig för att sticka och träna. Dålig idé. Innan jag går hemifrån lägger jag av någon anledning i sista sekund mobilen i gympakassen. MYCKET dålig ide´. Gympapasset var förvisso jättebra och jag kände mig t.o.m. extra duktig idag och kände mig väldigt uppåt när jag lämnade gympasalen. Ända tills jag tar upp mobilen och ser att den är helsönder. Displayen är sprucken och den går inte att starta. Jag måste ha stött till den med en av stängerna eller nåt. Så ONÖDIGT att jag över huvud taget tog med mobilen till träningen över huvud taget, men det mesta får jag faktiskt (!) lov att skylla på maximal otur!

Jaja, imorgon blir det en cykeltur till Länsförsäkringar, hoppas de kan hjälpa mig...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0