Tillbaka i Växjö

Så satt man på sin soffa i sin lilla lägenhet igen. Helgen i Höör var trevlig, men det blev en himla massa farandes... Demo i torsdags, bio med Zorro i Malmö i fredags (Flyga Drake, inte jättebra, men det var ju kul att träffa Zorro såklart) och fest hos Saras Anton i lördags... Var tänkt att jag skulle ta sista tåget hem från Malmö i lördags, men det bidde inte så... Det bidde andra tåget på morgonen istället... Var ju så kul att träffa Sara och Cattis igen, var ju så länge sen, så det kändes trist att behöva sticka så tidigt. Så det blev en väldigt sömnlös söndagsnatt istället. Åkte som sagt hem vid 7, hann sova en timme och sen iväg till Växjö. Men det var det värt, en trevlig kväll var det! Det var även trevligt att vara hemma med familjen, ska faktiskt bli riktigt skönt att bo hemma i sommar. Nu väntar jag bara på att få veta mina arbetstider, hon från turistbyrån ska höra av sig i veckan...

Inte bara jag är tillbaka i Växjö utan även solen, härligt! Även om jag borde spendera mer tid i bibblan nu, tenta på lördag. Hoppas det går vägen, lätt är det inte... Vi upptäckte idag att det bara var fyra stycken i hela klassen som kommit ihåg att anmäla sig till tentan, var ju smart av oss. Men det skulle de fixa på nåt sätt.

Nä nu är det matdags!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0