snart tenta...

Om en timme drar tentaveckan igång på riktigt... tre tentor ska klaras av innan nästa lördag... skönt att ha wienresan framför sig som motivation i alla fall!!

Veckan har varit full med plugg men även en del trevligheter. I onsdags var det sittning med programföreningen, och den var lyckad! Folk hade förfestat rätt rejält så vi hann knappt äta klart maten förrän det dansades på stolarna:P Efter själva sittningen väntade dock en dryg väntan på att folk skulle komma till vanliga sivans... en väntan som för min del mest bestod i att försvara mitt älskade Skåneland eftersom de jag satt med hade världsmästerskap i skånedissning... Till slut gav vi oss i alla fall ut på dansgolvet, där vi var väldigt ensamma först men efter ett tag trillade det in lite folk och dansgolvet fylldes nästan.

Idag och igår har bara gått åt till plugg, lagom tråkigt... Igårkväll när jag stod och lagade mat kom krebo-gänget och knackade på rutan, de skulle till ica. Efter ica kom de tillbaka och tittade på tv med mig, trevligt att avsluta dagen med lite gott sällskap. Förrutom plugg hade jag även hunnit med två körlektioner, där jag hade kört punka på däcket efter 5 minuter på den första... detta skrattades det gott åt.... var rätt skönt att kunna skratta åt det, gav en lite distans till det, för det var ju inte precis så att jag gick skrattandes ifrån körskolan när det hade hänt...

Nu får jag göra mig i ordning, tenta väntar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0