Plugg plugg plugg

Plugg för hela slanten nu i veckan. Igår blev det körskola på morgonen och sedan heldag i bibblan. Enormt segt, men gott sällskap gör det i alla fall uthärdligt... börjar dock bli smått stressad för jag vet inte hur jag ska hinna plugga klart...

Tentan i lördag gick nog okej i alla fall. Ett av uppsatstemana var "Meine Lieblingsstadt" så jag tog det säkra före det osäkra och skrev om Wien, har jag ju gjort så många gånger nu så det borde ha gått vägen. Snaaaart åker vi till Wien, LÄNGTAR! Skrev ett mail till min gamla värdfamilj om när vi ska dit, hoppas vi hinner träffas!!

Efter tentan var jag himla trött och på allmänt konstigt humör. Då fick jag för mig att bjuda tjejerna på mat... På något konstigt vis lyckades en Maria med världens segaste huvud få ihop något ätbart i alla fall. Efter ett tag lyckades tjejerna även bota mitt dåliga humör (förlåt om jag verkade sur) och det blev en riktigt trevlig kväll. Vi tittade på dubbelavsnitt av CSI/Brottskod försvunnen, som jag var för trött för att hänga med i ens hälften av vad som hände, men det var spännande ändå.

Idag står grammatiklektion, körlektion, tentaplugg, fika och träning på schemat. Framförallt det senare är verkligen välbehövligt, måste verkligen få röra på mig nu mitt i tentastressen....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0