Dator igen!

Så nu har jag äntligen en fungerande dator igen. Smart som jag är glömde jag ju såklart laddningskabeln i Höör när jag åkte hem till Växjö i torsdags. Så mamma och pappa fick komma upp idag, och då fick jag en ny dator eftersom min gamla ändå var så himla seg. Får se hur den här funkar, förhoppningsvis hänger den inte sig en gång i kvarten som den gamla.

Tåget upp till Växjö var knökfullt. Hur kan det vara så många människor som ska resa en torsdags eftermiddag/kväll? Bland resenärerna fanns även en "kändis", den sminkade snubben med glittriga solbrillor som reser kors och tvärs genom Skåne med en ölburk i handen... var länge sen man såg honom nu...

Det känns bra att vara tillbaka i Växjö. Gårdagen ägnades åt onödig shopping, liiiite städande och pluggande, och så Let's Dance-finalen såklart.

Nä nu skulle man kanske försöka få nåt vettigt gjort...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0