Måndag

I fredags firade vi Kara som fyllde 20 (för andra året i rad:P)! Det var trevligt, först fest hemma hos henne och sen drog vi in till Slagt i Malmö. Slagt var kul men efteråt fick man ju vänta till 6 innan man kunde ta första tåget hem... och det var dryyyygt! Så dumt att de inte kan ha nattbussar till Höör, det har de till både Eslöv och Hörby ju!!

Kom hem, sov typ två timmar och sen skulle vi iväg till Danmark med familjen... åkte kors och tvärs i Danmark och avslutade på Bakken...var ju trevligt och så, men jag var något halvdöd..

På jobbet var det mycket att göra i förra veckan, med Hörby marknad och allt. Var faktiskt riktigt kul! Nu är det hur lugnt som helst igen...

Saknar Växjö!! Usch, förstår inte hur jag ska kunna flytta därifrån om ett halvår... jaja, om två veckor ska jag i alla fall upp där och titta till lägenheten. Måste ju se till att fixa till i skåpen och så som jag vill ha det innan nya rumskompisen kommer, någon fördel ska man ha av att ha bott där längst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0