Ledig!

Min enda lediga dag denna veckan! Den enda dagen som jag hade kunnat sova precis så länge som jag velat vaknar jag ju såklart med ett ryck 07.05... efter att ha halvsovit i två timmar gav jag upp och gick upp ändå... typiskt!

Igår fick vi leka brevbärare ett par timmar, jag och Jessica (praktikanten). Men när det började ösregna gav vi upp, vi får säkert tid en annan dag, det brukar inte direkt vara för mycket att göra på turistbyrån. Denna veckan har det verkligen märkts att vi har varit överbemannade, igår hände det absolut ingenting!

Igår lade jag ut en himla massa pengar på tågbiljetter, först köpte jag biljetter till Gävle till mig och Jessica och sen till Växjö till mig själv. Till Växjö ska jag redan nästa helg, yay! Gävle blir i slutet av augusti, ska bli kul att se hur Sofia har det där uppe!

Nu ska jag skynda mig ut i solen innan den försvinner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0