Julen är förstörd

... för jag får inte tag på nån chokladkalender!! Kollade på Ica och Willys igår, alltså den 1:a december, men de var redan bortplockade! Kan de inte ha lite överseende med oss som aldrig är ute i tid och sälja dem några dagar in i december oxå? En jul utan chokladkalender, hur ska det gå...

Hade i alla fall sista körlektionen i Växjö idag. Ska bli skönt att släppa det ett tag, även om jag borde fortsätta hemma... Om jag nu ska ta körkort alls, helst hade jag sluppit.

Idag regnar det igen... Jag vill ha snö! NU!


Kommentarer
Anonym

det brukar ju annars vara halva priset på dom kalendrarna när slöfockarna kommer till!!jag hitta två för tjugan!så nu mumsar yngste sonen det mesta/timothys lillebror) kram ewy /timothys mor ;)

2008-12-03 @ 21:06:31
Veronica

Hej gumman, har du fått tag på någon?

Är i Kalmar om du vill kan vi kanske ses på lördag i Växsjö, kan sticka in om Netto idag och fixa en till dig de har sina kvar där. Vad kul att du hade en underbar dag igår! Det är du värd!

Ta hand om dig och hör av dig om du har lust ang lördag. Kramar

2008-12-04 @ 12:30:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0