Fikavecka

Tog en fika med Sara idag. Det var himla trevligt, synd att hon ger sig ut och reser nu när jag flyttar hem! Menmen, Sara är en person som man vet att man alltid kommer att ha som vän, även om man inte alltid hinner ses så mycket.

Imorgon blir det fika med Anna, det ska också bli trevligt! Behöver väl något som distraherar mig imorgon, så att jag inte stressar upp mig för mycket inför fredagen.

Fast egentligen är jag inte så uppstressad... är mer stressad för att det känns som att jag borde vara uppstressad. Lite som när jag skulle åka till Wien. Hela sommaren innan tänkte jag på hur det skulle bli och försökte förbereda mig, men det var inte förren jag väl kom dit som jag förstod vad jag gett mig in på. Då satt jag där smått förtvivlad och undrade hur i helsike en liten tjej från lilla lilla Höör skulle klara sig helt själv i stora Wien. Men det gick ju bra till slut, och det ska väl den här reseledareutbildningen också göra. Om den sen leder till jobb eller ej återstår att se, det gäller bara för mig att göra mitt bästa. 

Nu tänkte jag lägga upp ett par klipp från min nya favoritserie How I met your mother. Jag tycker det är en riktigt rolig serie, den bästa sitcomen just nu faktiskt (Scrubs konkurrerar möjligtvis om den titeln). Jag börjar med ett klipp som passar nu i förkylningstider (texten som någon lagt in stör, men klippen är roliga) 



Och så en bara för att jag inte ska känna mig som världens sämsta bilförare:

Och sist men inte minst: Slapsgiving!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0