Vill sova!

... men det sitter gäster i stora rummet. Hoppas de går hem snart...

Idag tog jag mig en välbehövlig sovmorgon men vid 11 satte mamma igång med dammsugaren så då fick jag masa mig upp. Imorgon är det tillbaka till jobbet som gäller, hoppas det finns något att göra då, blir tokig av att gå runt och inte göra nånting. Bara två veckor kvar nu!! Sen 10 dagars ledigt och sen är det plugg igen. Det ska bli kul faktiskt, även om jag ibland funderar på om det är slöseri med tid och studielån att läsa ett halvår tyska till... men eftersom jag inte orkar sätta igång någon flyttkarusell nu är det nog det bästa. Sen får vi se, väg och vatten känns fortfarande intressant, men långt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0