Våren är tillbaka!

Solen har återvänt till Växjö! Det luktar grillat överallt på campus och basket- och fotbollsplanerna är inte så ödsliga längre, härligt!

Gårdagen spenderades på bibblan så då fick jag veckans arbete gjort, skönt att ha det klart:) Eller en uppsats ska skrivas oxå men det kan väl inte vara så svårt...

Ikväll blir det väldigt försenad tentafest. Fick reda på igår att jag fått VG även på den andra tentan, så det finns all anledning att fira ikväll:) Var ett tag sen man var ute nu, känner mig egentligen helt seg men det blir väl bättre... Först blir det pizza med tjejerna i alla fall, trevligt:)

Får väl börja göra mig i ordning nu...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0