Sommarjobb i Hörby!

Så var det slut på alla ansökningar, jobbiga telefonsamtal och ännu jobbigare interjvuer för i år, för sommarjobbet är fixat! Hörby turistbyrå blir det! Det kan bli lite kommunikationsproblem emellanåt, men det löser sig väl... Om det är fint väder kan jag väl cykla ibland... pappa föreslog t.o.m att fixa en billig moppe till mig:P Kul ska det bli i alla fall, och framförallt skönt att slippa oroa sig om det längre!

Härligt väder idag med men det ska bli sämre fr.o.m i eftermiddag... borde kanske ge mig ut på en promenad medans det fortfarande är fint...

Ikväll blir det Stallarna... får väl se hur det blir, nu har jag i alla fall något att fira!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0