Shoppingdag

Inte blev det särskilt mycket skolarbete gjort igår, när jag nu faktiskt inte har så mycket att göra skjuter jag ju såklart ändå upp det in i det längsta så att det blir stressigt ändå... att jag aldrig lär mig... Jaja, imorgon blir det plugg i bibblan, får hoppas det hjälper.

Men det blev en trevlig tv-kväll i alla fall! Greys Anatomy var bra som vanligt, men den nya humorserien "Sverige pussas och kramas" var väl lite av en besvikelse. Småkul då och då men inte mer, får hoppas det blir bättre. Uppdrag bli-av-med-kardemummakan gick oxå sådär... jaja, har varit rätt duktig på att äta upp det mesta själv i alla fall:)

Idag sov jag till 10 och låg sedan och drog mig till 11, superskönt:) Fast inte blev man piggare för det, snarare tvärtom... Sen var det shoppingrunda på stan med tjejerna. Var duktig och höll mig till det jag bestämt mig för att köpa innan: ett par skor och R.E.M:s nya cd. CD:n lyssnar jag på nu och det är väl bara till att instämma med kritikerna om att det är en JÄTTEBRA skiva!! Ska bli så kul att se dem i Köpenhamn i September!

Nu på eftermiddagen/kvällen tittar faktisk solen fram igen, härligt!


Kommentarer
Catrin

R.E.M´s nya är superbra! :)

2008-04-06 @ 10:49:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0