Segedag

Gårdagskvällen blev riktigt lyckad faktiskt! Först blev det pizza på pizzeriarestaurangen på campus, god pizza och mycket gott sällskap, kan ju knappt bli bättre. Sen blev det förförfest hos Malin och sen försenad tentafest. Det var kul, mycket trevligt folk. Även på Sivans var det kul, även om DJn spelade kass musik emellanåt...

Idag har varit en riktigt seg dag, har tvättat, det är väl det enda jag fått gjort... Eller i förmiddags blev det faktiskt en promenad runt sjön men sen dess har typ suttit i soffan och ugglat... jaja såna dagar får man oxå ha ibland:) Fast det hade ju inte skadat om jag hade städat lite oxå...

Åt precis pasta med tomatsås, fattar inte varför jag aldrig lagat det förr, superenkelt och gott ju! Får jag definitivt lägga till standardrecepten!

Mamma ringde och berättade att hon och pappa köpt utemöbler till mig, så bra! Hoppas de kan komma upp med dem snart, vill kunna sitta ute nu när det är så fint! Och så vill jag kunna grilla, på fina kvällar luktar det som sagt grillat över hela campus, jag vill oxå grilla då!!

Jag fick ett mail från min värdsyster i Wien... superkort mail, typ tre rader. Inte så lätt att hålla kontakten när det känns som att man är den enda som anstränger sig... Jaja, får väl se hur det blir när vi åker ner där med klassen i maj, om jag hälsar på dem alls. Kanske är lika bra att inse att det inte är personer som binder mig till Wien längre utan staden i sig, vilket ju inte heller är fy skam, staden kommer jag alltid att älska!

Nu blir det nog snart sovdags, eller det borde bli det men jag brukar ha för vana att sitta uppe flera timmar i alla fall...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0