2009

Då var 2009 slut! Det nya året firades in med i princip alla mina vänner från Skåne, lyckat blev det! Det var härligt att dansa in 2010 i sällskap av så fina vänner!

Såhär i årets första inlägg är det väl på sin plats att skriva någon form av sammanfattning av fjolåret. Det som utmärkte 2009 för mig var väl framförallt att det skiftade så drastiskt i tempo: Det började ganska stressigt med att jag var tvungen att skriva större delen av min C-uppsats på mindre än en månad, för att sedan dala rejält i tempo när jag under hela våren bara pluggade på halvfart. Under sommaren fick jag däremot mycket att göra och sommaren följdes av en höst i mycket högt tempo. Året avslutades med ett lugnt, välförtjänt och välbehövligt jullov. Även om ett lugnare tempo är skönt då och då kan jag lätt konstatera att jag trivs bättre när det är mycket saker på gång. Jag måste väl i och för sig lära mig att inte stressa upp mig alldeles för mycket när det är mycket som måste fixas, det får väl bli nån form av nyårslöfte...

Jag försökte skriva någon form av årslista, men när jag kollade på listan som jag skrev i somras så märkte jag att det inte var så mycket som hade ändrats... Det som kan tilläggas är väl att det bästa med 2009 var att jag äntligen hittade rätt utbildningsmässigt! Det är en stor lättnad och jag känner mig riktigt peppad inför de kommande 4,5 åren på Chalmers!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0