Fredagkväll

Igårkväll fann jag mig sittandes vid ett bord med fyra herrar, där två diskuterade Descartes och två pratade om bibeln, och ha lite svårt att bestämma mig vilket av samtalen jag skulle lyssna på. Om båda samtalen var intressanta? Definivt! Om jag hade något att bidra till någon av samtalen? Inte ett jota. Hela situationen kändes så ovan att jag blev full i skratt. Det var inte de enda samtalen inom liknande områden som fördes under kvällen. Ovant som sagt, men inget som jag har något emot att vänja mig vid. En trevlig kväll var det i alla fall!

Nu: matte, matte, matte!


Kommentarer
Frida

Ooo, jag vill också! Till nästa gång har du säkert nåt att bidra me!

2010-03-06 @ 19:19:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0