Segedag

Att dömma av förra inlägget blir jag visst väldigt förtjust i att stapla många adjektiv på varandra i konstiga meningar och dessutom använda högtravande eller konstiga uttryck när jag är lite onykter... Rätt fantastiskt attdär inte var fler stavfel i alla fall! Vad gäller taxiresan var det när jag tänker efter nog mest mitt eget fel att vi körde fel, men chaffören hade faktiskt en GPS i bilen, fattar inte varför han inte satte på den från början!

Idag lyckades jag faktiskt sova till halv elva för en gångs skull, i vanliga fall vaknar jag ju vid 7-8 om jag varit ute kvällen innan. Himla skönt var det att sova lite längre i alla fall! Annars har dagen varit väldigt seg, jag har varit så otroligt seg i huvudet. Matten kom jag igång med först för någon timme sen och någon städning har det inte blivit, lägenheten ser väl snarare ännu stökigare ut idag... Jag hade tänkt mig att bota segheten med en promenad men den blev inte av förren vid sju och då vågade jag inte prova några nya vägar eftersom det började skymma, så det blev bara en snabbpromenad ner till ICA.

Veckan som kommer blir rätt lugn, eller i alla fall vad gäller nollningen. Det är bara "alumnimiddag" på tisdag, en middag för oss nollor, lärare och studenter som redan tagit sin examen. Det blir nog intressant, det är alltid kul att höra vad folk egentligen blir när de är klara här. Sen är det inget annat förrutom "mys med bildvisning" på fredagen och så den stora finalen, nollmiddagen, på lördag. Bildvisningen skippar jag nog däremot eftersom mamma och pappa kommer hit på fredagen. Med mamma ska jag gå på klänningsjakt inför lördagen och pappa har med sig min nya dator upp!


Kommentarer
Veronica

Hej gumman :)

Hoppas det är bra med dig!

Alltid lika trevligt att titta in på din blogg.

Ha det gott och ta hand om dig tills vi syns eller hörs.

Stor stor Kram

2009-09-14 @ 14:32:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0