Träning!

Idag kom jag äntligen iväg på träning! Det har jag inte hunnit med sedan jag flyttat hit, så det var himla skönt att få röra på sig! Jag saknar fortfarande VUGI, men gympan på Fysiken var faktiskt bra, och den blir nog bättre ju oftare man går. Det enda dåliga var väl att låtvalet ibland var kasst och att styrkedelarna inte var så omfattande som man hade kunnat önska. Jag ska eventuellt testa ett järngympapass på måndag, om jag tror jag klarar det...

Gårdagskvällen spenderades hemma hos Jessica, vi åt pizza och titta på film, riktigt trevligt var det! Och så fick jag inspektera allt nytt hon köpt till lägenheten, himla fint hade det blivit!

Ikväll är det nollfinalen! Är riktigt taggad faktiskt, känns skönt att ha kunnat ta det lugnt under dagen och inte behöva stressa som man har gjort den mesta tiden den här nollningen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0