Tack ICA

... för att jag slapp laga kvällsmat ikväll! Man fick nämligen en grillad kyckling av dem när man folkbokfört sig här som jag var och hämtade ut idag. Lite vitlöksbröd och vindruvor till det så har man rena rama lyxmaten, inte illa!

Idag var nollkampen, en trekamp(?) som utfördes av ett lag på varje sektion som haft det som nolleuppdrag. Varje sektion hade dessutom en hejarklack som även de haft det som uppdrag. Vi andra var bara där och hejade på. Det var en trevlig eftermiddag i solen (sicken tur med vädret vi hade!), även om det kanske blev lite segt ibland. För V-sektionen gick det bra i alla fall, jag tror vi kom två på själva nollkampen och sen vann vi hela nollolympiaden, som förrutom dagens nollkamp bestod av lite andra tävlingar som gjorts under nollningen. Priset för nollolympiaden var, förrutom en finfin pokal, en VIP-avdelning för sektionen på lördagens nollfinal. Coolt!

Annars är den här veckan rätt lugn, och skönt är det! Skippade en fest igår, faktiskt den första festen jag skippar helt, och nu i veckan struntar jag även i bastu-sittningarna (man åker ut till Chalmers bastu och bastar och har därefter sittning). Visst hade de sittningarna säkert varit roliga, men det är skönt att inte ha ett så fullpackat schema som innan längre, det börjar ta på krafterna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0