Fyllebloggande?

Precis hemkommen från "piratgasquen", en rolig sittning där jag faktiskt nästan lyckades med att vara lagom full hela kvällen. Det är inte det enda jag lyckats med idag, duggan gick faktiskt bra och sen knep jag dessutom den sista platsen till hajken i helgen. Inte illa för en dag! Fast när jag har sånt här flyt blir jag nästan rädd, nu kommer nånting att skita sig ordentligt snart...

Många vuxenpoäng till mig i söndags i alla fall, då lackade jag mitt bord! Dessutom hann jag med att organisera om i garderoben, tvätta, dammsuga, räkna matte och lite andra nödvändigheter, fastän jag spenderade hela eftermiddagen på Ullevi där jag såg på finnkampen. Om jag ändå alltid kunde vara så effektiv! Finnkampen var för övrigt rolig att se, även om det var lite svårt att hänga med ibland.

Nej nu ska jag äta min naddamaud så att jag blir lagom mätt för att sova gott i lagom många timmar (eller nästan i alla fall).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0