Tentaveckan över!

Då var tentaveckan över för den här gången. Jag kan ju inte påstå att jag kände mig särskilt nöjd när jag gick från varken den första eller den andra tentan, men jag bör i alla fall ha skrapat ihop till ett godkänt på båda (om än med nöd och näppe) och det är ju det viktiga! Min godisbelöning väntar jag dock med tills jag vet säkert, och med tanke på hur mycket skräp jag tryckt i mig under själva tentapluggandet så är det nog lika bra...

Efter tentan fick vi alltså tre helt lediga dagar, helt fria från saker som borde göras för skolan. Jag tänkte att jag skulle passa på att turista mig i Göteborg idag, vilket jag har längtat efter sedan jag flyttade hit. Men efter att ha vaknat vid 11-tiden satte jag mig i soffan och fick sedan svårt för att flytta mig därifrån resten av dagen... Men om det är något jag behöver så är det ju att få slappa lite så det var skönt med en lugn dag! På kvällen kom Jessica hit på film-och-pizza-kväll, det blev trevligt som vanligt! Och imorgon blir det faktiskt lite turistande, Jessica följer med mig till Världskulturmuseet, där det bl.a. finns en utställning om Vodou just nu, det ska bli intressant! På kvällen blir det lite tentafirande hos en gammal fadder, det ska bli skoj!

För övrigt har ju världens bästa entertainer gjort comeback i veckan. Jag är tyvärr inte särskilt imponerad av de få låtar som jag hört från nya albumet men en del gamla låtar håller ju än;


Notera för övrigt att jag kallar Robbie Williams världens bästa entertainer och inget annat. Han har inte världens bästa sångröst och han har inte skrivit världens bästa låtar, men snubben vet hur man underhåller!


Kommentarer
Frida

Du behöver nog helt enkelt en koma-dag innan du kan aktivera dig på nytt! :)

Robbie, jajaja. Har bara hört bodies och den gillade jag inte... men det kanske kommer nåt bra. Lätt värt att gå på en såndär biokonsert han ska ha, ändå... om det nu finns nån bio här som visar...

2009-10-24 @ 16:15:07
Maria

Nja, just biokonserter fattar jag inte grejen med, om jag ska betala för att gå på konsert vill jag gå på en riktig! Men om han kommer till Ullevi på nästa turne, vilket han borde göra, kommer jag helt klart vara där!

2009-10-25 @ 10:21:36
URL: http://netia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0