Plugghelg och matfiasko

Efter en stressig vecka blev det en lugn helg. Fick skippa utgång igår för att hinna med matten... Kändes väl inte så kul men välbehövligt! Matten har jag till slut börjat fatta lite av i alla fall!

Helgens största besvikelse var när jag igår trodde att jag skulle laga till något riktigt gott för en gångs skull. Eftersom Netto hade haft extrapris på ytterfile köpte jag det eftersom jag aldrig köper kött i vanliga fall. Lyxade t.o.m till det med att göra klyftpotatis. Bara för att upptäcka att det inte var så konstigt att köttet var på extrapris, marinaden som den låg i var nämligen inte alls särskilt god... Jaja, klyftpotatisen blev kanon i alla fall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0