Tjejmiddag

Igår var det tjejmiddag hos Kara! En överraskning var utlovad och denna överraskning var ingen mindre än Sara, som varit ute och rest i fyra månader! Jag hade ju sabbat överraskningen lite genom att råka springa på Anton på tåget häromdagen, så jag visste redan att de var hemma, men det var i alla fall himla roligt att ses igen! Hela kvällen var väldigt trevlig med god mat, mycket babblande och många skratt.

Idag borde jag försöka komma någonvart med mitt temaarbete. Problemet är bara att vi har cirka en månad till innan det ska vara klart, vilket är alldeles för lång tid för att jag ska kunna vara effektiv. Trodde aldrig jag skulle säga detta men jag behöver stress! Det där lär jag ju få ångra att jag någonsin önskat mig i höst, men förhoppningsvis kommer jag ihåg hur snigeleffektiv jag varit denna terminen för att jag haft så mycket tid på mig. Vad gäller temaarbetet kommer jag förmodligen jobba lite halvhjärtat på det nu ett par veckor till och sen få panik framåt slutet och vara tvungen att jobba dygnet runt i princip...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0