The Wall

Idag var jag och Angelica och såg på brossans och hans klasskompis projektarbete i Hässleholm. Det var en lokal tolkning av Pink Floyds The Wall. I det ingick att en mur byggdes upp mellan publiken och banden under föreställningen för att sedan rivas på slutet. Hela scenshowen var imponerande, själva muren var ju jättestor och på den projicerades dessutom små filmsnuttar och banden själva. Banden som deltog var duktiga allihopa och det blev en bra blandning på musiken. Mycket bra gjort av lillebror & co måste jag säga!

Henrik Schyffert har förövrigt vuxit i mina ögon ikväll efter att ha sett hans föreställning  The 90's - ett försvarstal på TV. Jag uppskattar fortfarande inte alltid hans humor men föreställningen hade mycket allvar i sig och mycket av det var bra och tänkvärt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0