Stand-Up imorgon!

Jag höll verkligen vad jag skrev igår och sov halva dagen idag... Skulle egentligen ha åkt in till Lund och tränat och sen lunchat med mamma, men när hon ringde och väckte mig till 12-tiden märkte jag att det skulle jag ju inte hinna. Men ett senare träningspass blev det, och tur var väl det, så att jag fick något vettigt gjort idag.

Imorgon blir det nog stand-up i Lund, vore skoj! Bl.a. Jesper Rönndahl ska dit, det är han som jag har lagt upp ett par klipp med, häromdagen den om skånska dialekter. Han är enligt mig kung över nördhumorn, så det hade varit riktigt roligt att se honom live. Det är inte bara han som ska uppträda utan även åtta andra komiker, däribland Anders Johansson (från Anders&Måns) så det blir säkert kul!



Kommentarer
Veronica

vad kul att du ska på stand up idag, ses ses snart :D

Kram

2009-02-26 @ 09:32:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0