Slutspurten påbörjad

Idag hade vi slutredovisning på vårt grupparbete, som vi hållit på med hela hösten. Det gick hyfsat bra tycker jag, och framförallt är det skönt att ha det gjort! Nu har jag precis ordbajsat fram en reflexionstext, som jag får finslipa lite på imorgon, men annars är kursen klar! Härligt! Inte för att det har varit en tråkig kurs, jag tycker den har varit riktigt bra faktiskt, men eftersom den har hängt med ända sen vi började så vill man bara bli klar med den just nu...

Imorgon ska vi som är nyvalda till IACES ha vårt första möte, det känns jättekul! Ska bli roligt att komma igång lite med det, jag ser verkligen fram emot att få jobba med det nästa år!

Annars är det matteplugg som gäller i en vecka framöver, tentan är nästa torsdag... sen är det LOV!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0