JULLOV!

Idag gjordes sista tentan för terminen! Den gick väl sådär, kollade på facit till en annan programs tenta, som var nästan likadan som vår, och märkte att det visst inte gick så bra som jag trott... men det borde kunna gå att skrapa ihop till en trea i alla fall!

Nu är det i alla fall jullov! Det lär tydligen vara gott om snö i Skåne, här i Göteborg har det ju inte kommit så mycket men tillräckligt för att det ska bli lite vitt och juligt i alla fall! För att komma ännu mer i stämning satte jag på den här låten det första jag gjorde när jag kom hem, mycket mer jul än såhär blir det inte;



För övrigt fick vi en fyra på grupparbetet, gött!

I eftermiddag var jag och fikade med kusin Shanna, det var trevligt! Hon bor ju oxå här i stan men vi har inte hunnit träffas nåt på hela hösten, har haft mycket för oss båda två...

Imorgon börjar julklappsjakten för min del. Inte en enda julklapp är inköpt hittills så jag har att göra... Något säger mig att jag inte ska ge mig in i Nordstan... Jaja, det ska faktiskt bli roligt, hoppas inte det är alltför mycket folk överallt bara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0