22

Idag fyller jag 22. Förra året skrev jag ett überpepp-inlägg på födelsedagen. Det tänker jag inte göra idag. Jag tänker inte heller, som jag hade för vana några år innan dess, deppa ihop. I år känns födelsedagen nämligen, mer än någonsin förr, bara som en helt vanlig dag. Kanske ett tecken på att jag faktiskt håller på att bli vuxen?

Inte för att det inte har varit en trevlig, jag har fått många fina gratulationer vilket naturligtvis uppskattas! Och firad blev jag ju redan i lördags på sätt och vis. Imorgon kommer Tessan och Rosanna, vilket i sig måste vara årets bästa födelsedagspresent! Men annars har större delen av dagen ägnats åt plugg och det har varit helt ok! Nu ska jag gå och baka mina kakor så att vi har något gott att äta i helgen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0