Sista jobbehelgen

Sista jobbehelgen nu. Igår var sista dagen som jag jobbade med chefen så jag fick lite presenter, en smörgåsgrill av henne och ett presentkort från Hörby Köpmannaförening av föreningen. Trevligt trevligt.
 
Jag har cyklat till och från jobbet i torsdags resp. igår. Det var fina cykelturer, frånsett ett par regnskurar på torsdagen, så jag passade på att ta lite foton igår. Eller till en början i alla fall, när jag kom till Ludvigsborg började magen kurra så då fick jag sluta upp med sådant trams och cykla på istället.
 
Ikväll blir det en sväng in till Malmöfestivalen, årets enda för min del. Lite synd, Malmö är verkligen som finast under denna festival! Menmen, allt kan man inte få och snart får jag fullt upp med chalmersnollningen i alla fall! Jag har nog inte riktigt hunnit förstå att det börjar på tisdag, det känns fortfarande långt borta eftersom jag jobbar in i det sista.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0