Festival, dryga tågresenärer och slutjobbat!

Igår var jag på Malmöfestivalen med Martin, Nina, Mattias och så småningom Rebecka. Det var roligt även om min ständiga sömnbrist (och kanske en aning flyttångest?) började kännas av så jag var kanske inte världens mest sociala varelse... En Weronica Maggio konsert (bättre än väntat) och en Timbuktu konsert blev det i alla fall. Den sistnämde var grym som vanligt! Som min brossa sa, även om man inte lyssnar jättemycket på hans skivor i vanliga fall så är det alltid grymt kul att höra honom live, han bjuder alltid på dansanta och energifyllda uppträdande! Ungefär som Svenska Akademien, deras skivor börjar bli lite tjatiga (jag har inte ens köpt den senaste) men fasiken vilka bra spelningar det gör! Synd att inte de är på Malmöfestivalen i år!
 
Hemresan blev bland det jobbigaste på länge! Förrutom att jag och Rebecka sprang som tokar för att hinna med ett tåg som ändå var nästan en kvart försenat så var tåget aspackat. I dubbla bemärkelser! Tåget fick stanna extra länge på var och varannan station för att det var bråk och skit ombord. Dryyyygt!

Nu är det färdigjobbat för i sommar! Wohooooo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0