Dålig dag

Tråkig jobbedag idag. Jobbiga kunder med frågor som en turistbyrå inte alls förväntas kunna svara på men som de envisas med att vi visst borde kunna hjälpa dem med. Det i kombination med en trött, lättirriterad Maria blir inte bra. Ja, jag vet att jag inte borde klaga, de allra flesta kunder är schyssta och jag hade kunnat ha så mycket tråkigare sommarjobb, eller ännu värre inte ha något alls, men just nu känns det verkligen att man har spenderat väldigt många timmar på den där turistbyrån i sommar. Det ska bli riktigt kul att börja plugga igen om några veckor!

Hittade en lapp i handväskan igår som det stod "The Waterboys, Fisherman's Blues" på. Det var visst något musiktips som de hade nämnt som hastigast på radion i början av sommaren. Jag kollade upp dem på Spotify och lyssnar på dem nu, rätt mysig musik faktiskt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0