Den kosmologiska konstanten

Körlektionen igår gick förresten hyffsat. Fast nu är jag ju tillbaka på repetition igen, det känns som att jag aldrig kommer framåt... Jaja, vi får se hur det går...

För att kompensera mitt Goethe-citat häromdagen måste jag bara få lägga upp det här radioklippet. För nog finns det fortfarande en naturarenörd i mig någonstans. Har kommit fram till att jag nog måste prova någon teknik/natur-utbildning till hösten, för att kolla om det är något för mig, eftersom jag hade lätt för det i gymnasiet. Annars får jag väl återvända till humanioran och hitta något sät att använda det...

I alla fall, här kommer infotainment när den är som bäst:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0