Söndag

Efter tentan (som kan ha gått hur som helst, får hoppas att jag klarade den...) spenderades dagen solandes och badandes på Evedals. Riktigt härligt var det, strålande sol, inte alltför kallt vatten och trevligt sällskap. Hemfärden blev ett äventyr i sig, bussarna hade slutat gå så vi började gå i riktning mot det vi trodde var Hovdala centrum men upptäckte ganska snart att vi var helt lost... menmen, inga sura miner för det och snart kom vi fram till Sandsbro där vi fick vänta en timme på bussen till centrum, väl inne i centrum fick vi vänta ytterliggare en halvtimme på bussen hem... Trött kom jag hem, men det blev inte sovdags än utan gick nästan direkt till Tufvanängen där engelskafolk m.fl. satt och förfestade. Trött som jag var var jag väl lagom osocial, men det var trevligt ändå.

Idag har varit en slapp dag, tpg mig en välbehövlig sovmorgon och klockan närmade sig tolv när jag kravlade mig ur sängen...Men jag har i alla fall städat lite, vilket behövdes! Nu behöver man inte hoppa fram när man ska till och från sängen i alla fall, men lite mer behövs det nog städas... En promenad runt sjön blev det oxå idag, har slappat till med det där med dagens motion, får försöka skärpa mig, nu när alla tentorna kommer behöver jag det nog ännu mer.

Imorgon blir det en runda på stan, ska köpa något att ha på mig på "Beach 08"-sittningen på onsdag. En fin liten sommarklänning hade passat bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0