Framtidsplaner

Så har jag då ändrat framtidsplanerna igen; det blir inte byggingenjör till hösten utan ytterliggare en termin tyska. Kom på att jag borde ha valt väg och vatten i Göteborg istället, men det var på tok för sent påtänkt så då känns det som den bästa lösningen att läsa ett halvår tyska till, vill inte lämna Växjö så hastigt heller så ett halvår till för att få avslut på det känns bra. Sen blir det ett halvår antingen jobbandes eller ännu hellre som au pair. Irland vore himla kul, har alltid velat åka dit! Men det tar jag tag i senare, är ju ett tag tills dess. Sen får jag börja min "riktiga" utbildning om ett år, väg och vatten i Göteborg, 5 år är den på! Känns faktiskt mer rätt än något hittills, kan nog bli bra. Fast vi får väl se, så velig som jag är har jag väl hunnit ändra mig 10 gånger tills dess... Skickade ett mail till programansvarig idag, han var glad att jag skulle läsa mer tyska och menade att det inte kunde vara fel med min "Sprachbegabung" och att det nya humanistprogrammet i Växjö kanske vore något för mig... jaja, vi får väl se.

Köpte precis biljetter till när Björn Gustafsson, Soran Ismail, Özz Nujjen och Måns Möller kommer till Växjö i höst! Tio tjejer blir vi som går, ska bli skitkul!! De tre första är ju några av de roligaste komikerna i Sverige, Möller gillar jag inte så mycket, men vem vet, kanske blir positivt överraskad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0