Vaccination och Bolibompa-Johan

Igår vaccinerade jag mig mot svininfluensan (eller "den nya influensan", "pandemin" eller vad som nu är korrekt att säga). Det gick smidigt, behövde "bara" vänta cirka en timme. Tyvärr blev jag dålig av vaccinet, idag hade jag nästan 39 graders feber... menmen, man ska väl vara glad att man tog sprutan i alla fall, om man blir såhär dålig av ett virus som är så gott som dött så hade det nog inte varit så kul att få den riktiga influensan...

Sjuk som jag har varit har större delen av dagen spenderats framför tvn. Eftersom det inte finns så mycket bra att välja på vid fem-sex tiden kollade jag lite på Bolibompa. Det var Bolibompa-Johan som ledde det idag. Bolibompa-Johan på en onsdag! Det är ju tisdagar och torsdagar som var hans dagar! Och inte var där någon Pipen heller! Tacka vet jag den gamla goda tiden! (Egentligen letade jag efter ett klipp med "På tisdag-på torsdag" men det finns av någon outgrundlig anledning inte på youtube... men Pipen är i alla fall med!)



Kommentarer
Frida

Herregud, är han kvar!!! Jag gillade honom jättemycket då, men tror inte jag vågar titta nu, blir nog bara besviken :P

2009-11-25 @ 22:57:16
Maria

Haha, ja jag blev oxå rätt förvånad! Han är faktiskt fortfarande bra, men som sagt; fel dag och ingen Pipen, det är illa det!

2009-11-26 @ 21:04:49
URL: http://netia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0