Segt

Idag har varit en riktigt seg dag. Detta trots att jag lyckades sova ändå till halv ett och dessutom inte var det minsta bakis. Men seg var jag ändå, kanske framförallt för att det var dags att ta tag i mitt mattepluggande igen. Nu första veckan efter tentorna har jag väl tagit det lite väl lugnt med plugget så idag var det verkligen dags att gräva ner sig i calculus igen. Det var jag inte så taggad på, jag blev t.o.m "fast" i dansbandskampen som flykt från matten, DÅ är man otaggad! Men en del har jag fått gjort i alla fall, och än är inte dagen över...

Kvällen igår blev i alla fall rolig. En liten förfest hemma hos Stina och sen åkte vi till stora halloweenfesten på Chalmers. Som på alla (?) Festu-kalas fanns där en hoppborg, och bara det är värt 80 spänn! Kvällen var rolig annars oxå, det blev mycket dansande och kvällen/natten avslutades på bästa sätt; med en supergod hamburgare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0