Prickprick

Jag var alltså på stand-up på Klubb Prick Prick i Lund ikväll, och roligt var det! Åtta roliga komiker, vissa roligare än andra givetvis men samtliga fick en att skratta åtmindstone ett par gånger. Fem av dem var tjejer, vilket var roligt för man hör inte så många kvinnliga stand-up-komiker, så jag hoppas dessa fortsätter och blir riktigt stora, för duktiga var de. Jag gillade speciellt en som hette Sandra Ilar, hon hade lite annorlunda stil och det var inte alla gånger man hängde med riktigt, men på de skämten man gjorde det var det grymt roligt. Sen var där ju Anders Johansson från Anders&Måns som var lite mer mysrolig. Erik Bören, som driver klubben, pratade mellan komikerna och han var riktigt rolig han med. Och Jesper Rönndahl var, som förväntat, GRYM! Och de andra var ju bra de med. Två timmars Stand-up med åtta olika komiker för sextio spänn, det är inte illa det! Om två veckor kommer Özz Nûjjen, David Druid, Aron Flam och Ola Söderholm dit, för samma pris, jag kommer helt klart se till att vara där då!


Kommentarer
Veronica

Hej gumman den gången vill jag ju följa med, synd att det inte blev idag :(

men tack för en trevlig fika.

Kram kram ses snart igen

2009-02-26 @ 23:48:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0