Ibland ska man ha tur!

Två dagar i rad fick jag mycket goda besked angående min ekonomi: I onsdags fick jag veta att jag fick sommarjobb i Hörby och igår fick jag till slut min deklarationsblankett, där det visade sig att jag får mycket mer i skatteåterbäring än vad jag räknat med! Efter att ha levt på mamma och pappa hela vårterminen ska det bli så skönt att slippa tigga pengar i sommar!

Igår såg jag och Angelica Män som hatar kvinnor på bio. Den var bra, hemsk och spännande! Varför ska alla bra filmer på bio komma samtidigt? Vill ju som sagt gå och se The Reader och Kenny Begins hade oxå varit rolig att se... Så länge man går måndag-fredag kommer man i och för sig rätt billigt undan tack vare studentrabatten, 60 spänn för ett biobesök är faktiskt helt okej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0