Spindeljävel

Ja, jag vet att spindlar är ett tecken på att ens hus mår bra. Men av någon anledning har jag svårt att hurra över vårt hus välmående när jag ser en spindel komma krypandes vid min säng precis när jag ska sova. Speciellt inte när jag inte får fatt i den utan den försvinner bakom sängen och inte går att hitta när man sen flyttar på sängen för att leta redan på den jäkeln. Jag anser mig inte vara särskilt rädd för spindlar men att en åttabent insekt kan komma krypandes över mig mitt i natten är inte direkt någon rogivande tanke. Så någon sömn lär det inte bli förrän det lilla krypet visar sig igen. Vilket det inte verkar planera att göra inom den närmsta tiden... Suck.


Kommentarer
Frida

Jag lider med dig, så äckligt mycket! Om de små krypen nu ska finnas, kan de väl finnas instängda någonstans, eller åtminstone hålla sig på sin kant...! Du får odla mögel, spindlar gillar inte sånt ju...!

2009-05-11 @ 16:42:40
Timothy

Måste vara ett fantasidjur du har hittat. Alla vet väl att insekter bara har sex ben. En med åtta ben borde på så sätt vara ett freak of nature ;)

2009-05-12 @ 21:57:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0