Skitteknik

Sicken skillnad ett gympapass kan göra - var på riktigt dåligt humör efter en skitdag men som vanligt blev jag på bättre humör efter lite träning. Det råkade dessutom vara ett av de bästa passen jag varit på i Lund, lite typiskt att jag upptäckte det nu, såhär veckan innan terminskortet går ut...

Varför var det då en skitdag då? Jo, för jag gick upp relativt tidigt för att åka till Malmö för att mäta in "potentiella brottsplatser" i Malmö till temaarbetet. Efter att ha förberett handdatorn i Lund åkte jag in till Malmö, bara för att upptäcka att det inte funkade. Så det var bara att åka tillbaka till Lund för att försöka förstå vad som var fel. Men datorn fortsatte att bråka med mig och läraren var på lunch, så jag gav upp och åkte hem. Halva dagen helt bortslösad alltså. Det blir nog till att åka in med en vanlig papperskarta och sätta kryss för platserna istället... för ibland ställer tekniken verkligen bara till det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0